top of page

Öğrencilerden örnek dönüşüm!

Lüleburgaz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çevre Kulübü öğrencileri, 180 kilogram karton atığı toplayarak geri dönüşüme kazandırdı. Belediye yetkilileri ve okul yönetimi, çevre bilincine katkı sağlayan öğrencileri tebrik etti.

Lüleburgaz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çevre Kulübü öğrencileri, çevre bilincine örnek olacak bir çalışmaya imza atarak 180 kilogram karton atık topladı.

Toplanan atıklar Lüleburgaz Belediyesi ekiplerine teslim edilirken, çevre bilincini artırmaya yönelik çalışmalar kapsamında öğrencilerin duyarlılığı takdir topladı.

Lüleburgaz Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Çevre bilincini artırmak amacıyla yaptığımız çalışmaların meyvesini alıyoruz. Çevreye duyarlı bireyler yetiştirilmesine ve geri dönüşüme katkı sağlayacak projelerimiz devam edecek” ifadelerine yer verildi.

Belediye Başkan Yardımcısı Derya Aktan da, karton atıkları teslim eden okul idarecileri ve Çevre Kulübü öğrencileriyle bir araya gelerek çalışmadan dolayı teşekkür etti.

Okul Müdürü Suat Öz ise yaptığı açıklamada, öğrencilerin çevre konusunda gösterdiği hassasiyetten memnuniyet duyduklarını belirterek, “Öğrencilerimize çevre bilinci kazandırmayı çok önemsiyoruz. Öğrencilerimizin bu tür projelerde aktif rol alması bizleri gururlandırıyor. Bu çalışmalar hem farkındalık oluşturuyor hem de geri dönüşüme önemli katkı sağlıyor” dedi.

bottom of page