TMO alım takvimini açıkladı
- Özlem KARAKOYUN

- 2 gün önce
- 1 dakikada okunur
TMO Kırklareli Başmüdürlüğü, 2026 hububat alım sezonu hazırlıklarını tamamladı. Randevu sistemi 22 Haziran’da açılırken, lisanslı depolarda alımlar 25 Haziran’da, TMO alım merkezlerinde ise 29 Haziran’da başlayacak. 13 farklı noktada hizmet verilecek.

Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Kırklareli Başmüdürlüğü, 2026 yılı hububat alım sezonu öncesinde hazırlıklarını tamamladığını duyurdu.
Yapılan açıklamada, üreticilerin alım süreçlerini sorunsuz şekilde yürütebilmesi amacıyla randevu sisteminin 22 Haziran 2026 Pazartesi günü saat 11.00’de kullanıma açılacağı bildirildi.
TMO tarafından yapılan bilgilendirmede, sistemin açıldığı ilk saatlerde yoğunluk yaşanabileceğine dikkat çekilerek üreticilerin mağduriyet yaşamaması için yeni sezonda güncellenen randevu sistemine önceden kayıt yaptırmalarının önem taşıdığı vurgulandı.
Açıklamada, tüm üreticilerin TMO randevu sistemine giriş yaparak özellikle cep telefonu bilgilerini kendi şahsi numaralarıyla güncellemeleri gerektiği belirtildi. Kayıt işlemlerinin ardından gerçekleştirilecek tüm işlemlerde üreticilerin cep telefonlarına onay SMS’i gönderileceği, işlemlerin doğrulama kodlarıyla tamamlanacağı ifade edildi.
Öte yandan hububat alım takvimi de netleşti. Buna göre lisanslı depolarda ürün alımları 25 Haziran 2026 tarihinde başlayacak. TMO alım merkezlerinde ise ürün kabul işlemleri 29 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilecek.
Kırklareli Başmüdürlüğü’nün bu sezon üreticilere 13 farklı noktada hizmet vereceği belirtilirken, hasat döneminde oluşabilecek yoğunluğun önüne geçmek ve alım süreçlerini hızlandırmak amacıyla gerekli planlamaların tamamlandığı aktarıldı.
Yetkililer, üreticilerin randevu ve kayıt işlemlerini son güne bırakmadan tamamlamalarının önemine dikkat çekerek gerekli kontrollerin zaman kaybetmeden yapılması çağrısında bulundu.
TMO Kırklareli Başmüdürlüğü, açıklamasının sonunda tüm üreticilere bereketli ve verimli bir hasat sezonu temennisinde bulundu.


