Staja İspanya’ya gittiler
- Tevfik İŞÇİ

- 2 saat önce
- 1 dakikada okunur


Lüleburgaz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (MTAL) Motorlu Araçlar Teknolojisi alanında eğitim gören öğrenciler, Erasmus+ programı kapsamında staj yapmak üzere İspanya’ya uğurlandı.
Proje kapsamında 5 öğrenci, refakatçi öğretmenleri eşliğinde yurt dışına giderek mesleki eğitim ve staj faaliyetlerine katılacak.
20 gün sürecek staj döneminde öğrencilerin hem alanlarında deneyim kazanmaları hem de farklı kültürleri tanımaları hedefleniyor.
İspanya’nın en büyük özel servis firmasında gerçekleşecek staj programının ardından öğrenciler Europass belgesi alarak ileriki süreçte yurt dışında iş bulma imkanına kavuşacaklar.
Okulda düzenlenen uğurlama töreniyle İspanya’ya hareket eden öğrenci grubu, arkadaşları ve öğretmenleri tarafından başarı dilekleriyle yolcu edildi.


