Sanatla dolu bir yılın finali!
- Özlem KARAKOYUN

- 2 gün önce
- 1 dakikada okunur
Şaban Öğünç Ortaokulu’nun Yıl Sonu Resim ve Anadolu Mektebi Sergisi, düzenlenen törenle açılarak ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı eserler katılımcılar tarafından ilgiyle incelendi.



Şaban Öğünç Ortaokulu tarafından hazırlanan Yıl Sonu Resim ve Anadolu Mektebi Sergisi düzenlenen törenle açıldı. Öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı eserlerin yer aldığı sergi, ziyaretçilerden ilgi gördü.
Serginin açılışına İlçe Millî Eğitim Şube Müdürleri Sibel Doğan ve Hilmi Çınar katıldı. Açılışın ardından sergiyi gezen davetliler, öğrencilerin görsel sanatlar alanındaki çalışmalarının yanı sıra Anadolu Mektebi kapsamında hazırlanan eserleri de inceleme fırsatı buldu.
Okul yönetimi tarafından yapılan paylaşımda, öğrencilerin sanatsal ve kültürel gelişimlerini yansıtan çalışmaların beğeniyle karşılanmasından memnuniyet duyulduğu belirtildi. Ayrıca serginin hazırlanmasında emeği geçen Görsel Sanatlar Öğretmeni Gizem Ceren Sönmez ile Anadolu Mektebi çalışmalarını yürüten Türkçe Öğretmeni Gönül Miraç Çakmak’a teşekkür edildi.
Öğrencilerin özverili çalışmalarıyla hazırlanan eserlerin ziyaretçiler tarafından ilgiyle incelendiği sergi, belirli bir süre boyunca sanatseverlerin ziyaretine açık olacak. Okul yönetimi, sergiye gösterilen ilgi ve destek dolayısıyla tüm misafirlere teşekkür ederek vatandaşları sergiyi gezmeye davet etti.


