Madalya yağmuru!
- Tevfik İŞÇİ

- 2 gün önce
- 1 dakikada okunur
İstanbul’da düzenlenen Spor Toto Türkiye Yıldızlar Ligi 1. Etap Şampiyonası’nda mücadele eden Şamiloğlu Spor Kulübü sporcuları toplam 25 altın, gümüş ve bronz madalya kazanarak önemli başarılara imza attı.

Türkiye Karate Federasyonu tarafından geçtiğimiz hafta İstanbul'da düzenlenen Spor Toto Türkiye Yıldızlar Ligi 1. Etap Şampiyonası'nda Şamiloğlu Spor Kulübü sporcuları önemli dereceler elde ederek kulüplerini ve şehirlerini başarıyla temsil etti.
Şampiyonada Poyraz Ateş Kırali, Sena Işık, Ümit Arslan Atular ve Hazal Kardeş altın madalya kazanırken, Emir Doğukan Demirhindi, Sena Alagöz, Sudenaz Gebeş, Aylin Şentürk, Beren Sare Baykan, Senay Buğlem Çatal, Deniz Tan, Simal Şener, Buğlem Mira Candulat ve Eylül Ülke Demirhindi gümüş madalya kazanma başarısı gösterdi.
Bronz madalya elde eden sporcular ise Deniz Erguvan, Asya Çetinkaya, Sura Kırcaali, Esmanur Dikel, Sarenur Işık, Barlas Bakırcı, Toprak Tan, İbrahim Demir, Gökalp Uçak, Zeynep Altan ve Arslan Akkaya oldu.
Şamiloğlu Spor Kulübü Başkanı Opr. Dr. M. Ferruh Perdar, sporcuların başarısında büyük emeği bulunan antrenörler Elif Canbaz Bakar ve Turgay Karaçor ile yardımcı antrenörler Mete Özkul ve Pelin Eker'e teşekkür ederek, sporcuların gelişimi için özveriyle çalışan teknik ekibin bu başarıda önemli pay sahibi olduğunu belirtti.
Kulüp Başkanı Opr. Dr. M. Ferruh Perdar, ayrıca sporcuların her zaman yanında olan ve onların başarı yolculuğunda büyük destek sağlayan ailelere de teşekkür ederek, elde edilen derecelerin disiplinli çalışma, sabır ve güçlü aile desteğinin bir sonucu olduğunu ifade etti.
Perdar, gelecekte düzenlenecek ulusal ve uluslararası organizasyonlarda da aynı azim ve kararlılıkla mücadele ederek yeni başarılara imza atmayı hedeflediklerini belirtti.


