Liseliler diplomat oldu!
- Özlem KARAKOYUN

- 16 saat önce
- 1 dakikada okunur
Kepirtepe Anadolu Lisesi öğrencileri, RAYFELMUN’26 Konferansı’nda farklı komitelerde kazandıkları ödüllerle okullarını başarıyla temsil etti.

Kepirtepe Anadolu Lisesi öğrencileri, 15-17 Haziran tarihleri arasında düzenlenen RAYFELMUN’26 Konferansı’nda elde ettikleri derecelerle dikkat çekti. Okulun Model Birleşmiş Milletler (MUN) Kulübü, danışman öğretmen Mustafa Öder eşliğinde konferansa 25 öğrenciyle katılarak çeşitli komitelerde önemli başarılara imza attı.
Uluslararası ilişkiler, diplomasi ve müzakere becerilerinin geliştirildiği konferansta Kepirtepeli öğrenciler birçok ödül kazanarak okullarını başarıyla temsil etti.
UNODC Komitesi’nde Zeynep Masal Özdemir “Best Delegate” ödülünü alırken, Duygu Sezer, Özgür Uzun ve Adar Ege Kesebir “Outstanding Delegate” seçildi.
LEGAL Komitesi’nde Asya Ela Uysal “Best Delegate”, Ali Aran ise “Outstanding Delegate” ödülüne layık görüldü.
DISEC Komitesi’nde Beren Asya Tufandağ “Outstanding Delegate” ödülü kazanırken, JCC Komitesi’nde Mete Güzel “Honorable Mention” ödülünün sahibi oldu.
Konferansın organizasyonunda görev alan öğrencilerden Doğa Gariboğlu da LEGAL Komitesi’nde “Academic Assistant” olarak görev yaptı.


