top of page

Kepirtepeliler gelenekte buluştu

36. Kepirtepeliler Günü, Kepirtepe mezunlarının yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Törende Kepirtepe’nin eğitim tarihindeki yeri vurgulanırken, mezunlar yıllar sonra yeniden bir araya gelerek anılarını tazeledi.

36.Kepirtepeliler Günü, 24 Mayıs 2026 Pazar günü Kepirtepe mezunlarının sabahın erken saatlerinden itibaren okul yerleşkesine gelmesiyle başladı.

Türkiye’nin farklı noktalarından gelen mezunlar, yıllar sonra yeniden bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadı.

Program kapsamında “Başlangıçtan Sonsuzluğa” koşusuna katılan Kepirteli atletler, saat 10.40 sıralarında tören alanına mezunların alkışları eşliğinde giriş yaptı. Fotoğraf çekiminin ardından sporculara madalyaları Kepirtepeliler Eğitim Vakfı yöneticileri tarafından takdim edildi.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam eden törende konuşan Kepirtepe Anadolu Lisesi Müdürü Sercan Erduğan, Kepirtepe’nin eğitim tarihindeki önemli yerine dikkat çekerek, geçmişten bugüne taşıdığı değerlerin önemini vurguladı.

Daha sonra söz alan Kepirtepeliler Eğitim Vakfı Başkanı İzzet Hongur ise Kepirtepe’nin kuruluş sürecini anlattı. Hongur, Kepirtepe’nin yıllar boyunca ülkenin kalkınmasına katkı sunan eğitimciler, sanatçılar, iş insanları, siyasetçiler ve akademisyenlerin yetişmesine önemli katkılar sağladığını ifade etti.

Etkinlikte ayrıca mezuniyetlerinin 50, 40, 25 ve 15’inci yılını dolduran mezunlara anı paketleri takdim edildi. Öğle yemeğinin ardından müzik eşliğinde halaylar çekilirken, farklı dönem mezunları öğrencilik yıllarına dair anılarını paylaşarak eski günleri yad etti.

Duygusal anların da yaşandığı organizasyon, mezunların gelecek yıl düzenlenecek 37. Kepirtepeliler Günü’nde yeniden buluşma temennileriyle sona erdi.

bottom of page