Kızlardan futsalda yarı final derecesi!
- Tevfik İŞÇİ

- 20 May
- 1 dakikada okunur

Pehlivanköy Atatürk Ortaokulu Yıldız Kız Futsal Takımı, Düzce’de düzenlenen Türkiye Okul Sporları Yıldız Kızlar Futsal Turnuvası’nı başarıyla tamamladı.
Turnuva boyunca sahada sergiledikleri azim, mücadele ve takım ruhuyla dikkat çeken sporcular, Türkiye Yarı Finali’ne kadar yükselerek ilçeye büyük gurur yaşattı.
Pehlivanköy’ü en iyi şekilde temsil eden takım, ortaya koyduğu performansla takdir toplarken, sporcuların başarısı ilçe genelinde sevinçle karşılandı.
Bu süreçte desteklerini esirgemeyen Kaymakam Yunus Emre Yıldız, Belediye Başkanı Gündüz Hoşgör, Gençlik ve Spor İl Müdürü Emrah Yüksel Babuşçu ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Necmettin Ayçiçek’e teşekkür edildi.
Takımın yarı finale kadar yükselmesinde büyük emeği bulunan antrenör Tolga Akkuş ile öğretmenler ve her zaman destek olan velilere de teşekkür edilerek, elde edilen başarının ilçede spor kültürüne önemli katkı sunduğu ifade edildi.


