Hatay’a sondaj için gittiler
- gorunumhaber

- 23 Eki 2023
- 1 dakikada okunur

Tevfik İŞÇİ
DSİ 11. Bölge 9. Sondaj Şube Müdürlüğü Lüleburgaz Personeli, depremin ardından Hatay’a su sondaj kuyuları açmak için gitti.
DSİ Lüleburgaz Şube Müdürü Mustafa Öğretmenoğlu’nun yolcu ettiği personel geçtiğimiz günlerde yola çıkarak Hatay’a ulaştı.
Öğretmenoğlu konu hakkında yaptığı açıklamada, depremler nedeniyle çok sayıda yapının yerle bir olduğu Hatay'da içme suyu şebekelerinin de büyük oranda zarar gördüğünü söyledi.
Bu kapsamda oluşturulan ekibe Lüleburgaz personellerinin de eklendiğini belirten Öğretmenoğlu, giden ekiplerin belirlenen bölgelerde yeni su kuyuları açarak Hatay ve ilçelerinde acil su ihtiyacını çözmek için çalışacağını belirtti.


