Trakya Bölgesine doğal gaz arzı sağlayan şirketi GAZDAŞ Trakya, son dönemde tartışma konusu olan faturalandırma konusunda bilgilendirici bir açıklama yaptı.

PALMET Şirketler Grubu’nun Trakya Bölgesine doğal gaz arzı sağlayan şirketi GAZDAŞ Trakya’nın online işlemleri, mobil uygulamaları ve e-devlet üzerindeki servislerinde bir süredir planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları kapsamında hizmet verilemiyordu.
Bu sorunun giderilmesiyle tekrar kullanıma açılan sistemlerin ardından sayaç okuma ve faturalandırma işlemleri başladı.
Fakat bu süreçte gecikmeler yaşanmış gelen faturalar ise 35 günü geçmeyecek şekilde değerlendirmeye alınmıştı.
FATURALANDIRMA SÜRECİNİ PAYLAŞILDI
PALMET Şirketler Grubu’nun Trakya Bölgesine doğal gaz arzı sağlayan şirketi GAZDAŞ Trakya, tüm sayaç okumalarının 35 günü geçmeyecek süre üzerinden faturalandırılmasına ilişkin vatandaşlarda oluşan soru işaretleri nedeniyle bir açıklama yaptı.
Yapılan açıklamada faturalandırma süreci anlatılırken şunlar kaydedildi:
“Toplam tüketim miktarı, ilk okuma ile son okuma tarihleri arasındaki gün farkına bölünerek günlük tüketim miktarı belirlenir.
Günlük tüketim miktarı, 35 gün ile çarpılarak faturalandırma yapılır.
Bu hesaplama yöntemi ile tüm müşterilerimizin yaşanan süreç nedeniyle herhangi bir mağduriyet yaşamasının önüne geçilmiştir.
Bakım ve iyileştirme çalışmaları süresince yaşanan aksaklıklara karşı tüm abonelerimize anlayışları için teşekkür ederiz.”
Comentários