top of page

Doğa’da 19 Mayıs!

Doğa Koleji Lüleburgaz Kampüsü’nde 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı programı veli ve öğrenci katılımıyla okulun konferans salonunda coşkuyla kutlandı.

Anadolu Lisesi öğrencileri birbirinden muhteşem gösterilerini sahnede sergilediler. Gösteriler katılım sağlayan tüm veliler tarafından büyük beğeni topladı.

Atatürk ilkeleri doğrultusunda gençleri geleceğe hazırlamak amacıyla gerçekleştirilen kutlama öğrencilerin ve velilerin, öğretmenlerin eşliğinde 39Burda AVM’de yapılan bando takımı yürüyüşüyle devam etti.

Kampüs Müdürü Hüseyin Daş, bu tür etkinliklerin öğrencilerin tarih bilinci ve Atatürk’ün idealleri doğrultusunda yetişmeleri için önem taşıdığını ifade etti.

bottom of page