top of page

Arıtma tesisinde inceleme

Kırklareli Valisi Uğur Turan, Devlet Su İşleri (DSİ) tarafından Kırklareli Atıksu Arıtma Tesisinde yürütülen onarım çalışmalarını yerinde inceledi.

Vali Turan’a ziyarette, Vali Yardımcısı Dr. Hasan Tanrıseven, Devlet Su İşleri 11. Bölge Müdürü Faruk Yücegök ve Devlet Su İşleri 112. Şube Müdürü Mehmet Cemil Sarı eşlik etti.

Tesis sahasında devam eden çalışmalar hakkında DSİ 11. Bölge Müdürü Faruk Yücegök’ten bilgi alan Vali Turan, günlük 13.400 metreküp atıksu arıtma kapasitesine sahip Kırklareli Merkez Atıksu Arıtma Tesisinde yürütülen onarım çalışmalarının, tesisin daha verimli ve etkin bir şekilde hizmet sunmasına önemli katkı sağlayacağını ifade etti.

Atıksu arıtma tesislerinin çevrenin korunması, su kaynaklarının sürdürülebilir kullanımı ve halk sağlığının korunması açısından büyük önem taşıdığını vurgulayan Turan, Kırklareli’nin altyapı yatırımlarının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların titizlikle sürdürüldüğünü belirtti.

Turan, yürütülen onarım çalışmalarında emeği geçen tüm kurum ve personele teşekkür ederek çalışmalarında kolaylıklar diledi.

bottom of page