20 Ağustos 2017 Pazar
Bize Ulaşın
Künye
Lüleburgaz
Kırklareli
Edirne
Tekirdağ
Spor
Güncel Gündem
Resmi İlanlar
YAZARLAR
» son dakika haberler
Lüleburgaz 26°C
Açık
HABER DETAYI
Buraya kadar nasıl geldi?
Lüleburgaz’da Çeşme Meydanı’na ters yönden giren konteynır yüklü tır trafiği alt üst etti.  
Lüleburgaz # 11 Ağustos 2017 Cuma 10:03

Tevfik İŞÇİ

Lüleburgaz’da trafik akışının yoğun olduğu Çeşme Meydanı’na dün saat 12:00 sıralarında ters yönden giren tır trafiği alt üst etti.

Öğlen araç trafiğinin en yoğun olduğu zamanda Çeşme Meydanı’na giren 34 JJ 7017 plakalı konteynır yüklü tır, yanlış parklar nedeniyle manevra yapamayınca, durum trafik polislerine haber verildi.

Eski Kırklareli Caddesi üzerinde tırın geçişini engelleyen otomobil sürücülerinin araçlarını kaldırılmasıyla tır hareket ederken, arkada oluşan araç kuyruğu da normale döndü.

Yaklaşık yarım saat meydandan çıkamayan tır nedeniyle bazı şoförler arasında sözlü atışmalar da olurken, birçok araç tırın gidişini beklemeyip ara sokaklara yöneldi.

Bu haber 2353 defa okunmuştur.
YORUMLAR
DİĞER HABERLER
İşten çıkana ‘teşvik’!
Paşabahçe Kırklareli Fabrikası’ nda 10 Eylül 2017 tarihinde işine son verilmesi beklenen 289 işçiden kendi isteği ayrılacak olanlara teşvik ödemesi yapılacağı, başvuruların istihdam fazlası sayıya ulaşmaması halinde diğer çalışanların teşviksiz işten çıkarılacağı duyuruldu.
19.08.2017 07:26
‘Oflu Hoca’ Trakyalı olacak!
‘Oflu Hoca’ serisinin üçüncü filminin Lüleburgaz’da çekilmesi gündemde.
19.08.2017 07:48
'Kent Konseyi nerede?'
‘Çevre Yolu’ yapılması için düzenlenen imza kampanyasının öncüleri Lüleburgaz FM’de soruları yanıtladı. Şevki Vural, ‘Belediye Meclis üyeleri imza verdi mi?’ sorusuna ‘Verenler var’ diye cevap verdi. Programa katılan Mesut Sarıoğlu ise; ‘Kent Konseyi nerede?’ diye sordu.
18.08.2017 18:30
Uyuşturucu ile mücadelede ‘vites yükseltilecek’!
Lüleburgaz Uyuşturucu ile Mücadele Kurulu’ nun toplantısında yeni kararlar alındı. Lüleburgaz Kaymakamı Mustafa Kaya, uyuşturucu temininin önüne geçileceğini belirtirken, İlçe Jandarma Komutanı Nedim Dalgıç yıl içinde yaklaşık 1 milyon kök kenevir imha ettiklerini söyledi.
19.08.2017 07:31
Araçlarda ‘tek tip’ kamera olacak!
Lüleburgaz’da taşımacılık sektörü içerisinde farklı marka ve kalitede bulunan kameraların tek tip kaliteye ulaştırılması amacıyla toplantı düzenlendi.
19.08.2017 07:39
Fıkra gibi ‘tabela’!
Pınarhisar istikametinden Lüleburgaz’ a gelen kamyonların şehir içine girmesini önlemek amacıyla yerleştirilen yön tabelaları arasında ‘Kamyon giremez’ tabelası bulunması dikkat çekiyor.
19.08.2017 07:30
Virajı alamadı tarlaya uçtu!
​​​​​​​Tatarköy yolunda meydana gelen kazada 3 kişi yaralandı.
19.08.2017 07:47
Burada inekleri robotlar sağıyor!
Lely, Trakya’daki süt sığırcılığını Avrupa standartlarına taşımak için hayvan çiftliklerine verimlilik analizi ve danışmanlık hizmeti verecek. Trakya’da 5 çiftliğe hizmet veren Lely’nin Türkiye Genel Müdürü Jülide İyigün, Müsellim köyündeki hayvan çiftliğini ziyaret etti.
19.08.2017 07:24
Lüleburgaz’ a 2 yeni Üroloji Uzmanı!
Lüleburgaz Devlet Hastanesi’ nde Üroloji Uzmanı sayısı 4’ e yükseldi.
19.08.2017 07:17
E-Gazete
Yazarlar
Anket
Hava Durumu
Facebook
Twitter