16 Ağustos 2017 Çarşamba
Bize Ulaşın
Künye
Lüleburgaz
Kırklareli
Edirne
Tekirdağ
Spor
Güncel Gündem
Resmi İlanlar
YAZARLAR
» son dakika haberler
Lüleburgaz 29°C
Çok Bulutlu
HABER DETAYI
Bu normal değil!
Lüleburgaz # 21 Nisan 2017 Cuma 07:45

Haber Merkezi

Lüleburgaz’da uyuşturucu madde kullandıkları iddia edilen gençleri görüntüleyen vatandaşlar, yetkililerden gençler adına konuya el atmalarını istedi.

Sentetik uyuşturucu madde kullandığı iddia edilen iki gencin, Lüleburgaz’daki bir okulun bahçesinde gözleri kapalı halde hareketsiz şekilde durduğu görüldü.

Gazetemize gönderilen fotoğrafla ilgili olarak görgü tanıkları iki gencin bu maddeyi kullandıktan sonra kendinden geçtiğini ve hareket edemez duruma geldiğini iletti.

Yetkililerin bu konuya el atmalarını isteyen vatandaşlar, birçok gencin bu maddeler nedeniyle tehlike altında olduğunu belirttiler.

Bu haber 1942 defa okunmuştur.
YORUMLAR
DİĞER HABERLER
TEM’de feci kaza: 2 ölü 1 yaralı!
TEM Otoyolu Lüleburgaz gişeleri yakınında dün sabah meydana gelen kazada 2 kişi öldü 1 kişi de yaralandı.
16.08.2017 07:34
FANTASTİK HİKAYELER 4
KELALAKA ALİ BEY ZENCİ GARSON VE BEYAZ PEÇETE
15.08.2017 19:15
‘İki’ muhtarın ‘tek’ amacı!
16.08.2017 07:44
13 mahalleden ortak liste!
CHP Lüleburgaz İlçe Başkanı Özgür Kaya, delege seçimleri öncesinde 13 mahallenin ortak listede karar kıldığını açıkladı. Öte yandan CHP Lüleburgaz Örgütü bugün olağanüstü bir toplantı gerçekleştirecek.
16.08.2017 07:40
15 yeni bilgisayar geldi!
Lüleburgaz Halk Eğitimi Merkezi’nde Eylül ayında başlayacak olan Bilgisayar kursu öncesinde kursiyerler için 15 yeni bilgisayar alındı.
16.08.2017 07:43
Sünnet çocuklarına otobüsle şehir turu!
Lüleburgaz’da 18’inci Sünnet Şöleni kapsamında sünnet ettirilecek 16 çocuk ve aileleri belediye otobüsleriyle şehir turu attı.
16.08.2017 07:58
Radar’da 60 ağaç yandı!
Lüleburgaz eski Hava Radar arazisinde dün çıkan yangında 60 ağaç zarar gördü.
16.08.2017 07:38
‘Koca Pelvan ve Sarı Kızan’ yayımlandı!
Lüleburgaz Belediyesi’nde memur olarak çalışan Anıl Ergin’in ilk kitabı ‘Koca Pelvan ve Sarı Kızan’ piyasaya çıktı.
16.08.2017 07:41
Bir şeridi kumla kapattılar!
Lüleburgaz’da Cumhuriyet İlkokulu yakınlarında bir inşaata getirilen kum yolun ortasına dökülünce yolun bir şeridi tamamen trafiğe kapandı.
16.08.2017 07:42
E-Gazete
Yazarlar
Anket
Hava Durumu
Facebook
Twitter