23 Mart 2017 Perşembe
Bize Ulaşın
Künye
Lüleburgaz
Kırklareli
Edirne
Tekirdağ
Spor
Güncel Gündem
Resmi İlanlar
YAZARLAR
» son dakika haberler
Lüleburgaz 14°C
Açık
HABER DETAYI
Öğrencilerden drama performans şov
Doğa Okullarına özgü, öğrencilerin bir metne dayalı olmadan sahnede yaratıcılıklarını ortaya koydukları drama performans şov etkinliği Lüleburgaz Doğa’da gerçekleştirildi.
Lüleburgaz # 12 Ocak 2017 Perşembe 07:30

Tevfik İŞÇİ

Doğa Okulu 4-A, 4-B ve 2-C sınıfı öğrencilerinin sahne aldığı etkinlik büyük beğeni toplanı.

Gerçekleştirilen etkinliğin konukları ise Durak İlkokulu öğrencileri oldu. Onlar da gösterilere interaktif katılım sağladılar.

Bu haber 83 defa okunmuştur.
YORUMLAR
DİĞER HABERLER
Çamlık açıklaması!
Lüleburgaz’da yeni devlet hastanesinin yapılacağı çamlık mevkiindeki ağaçların kesilmesi ile ilgili olarak Lüleburgaz Belediye Başkan Yardımcısı Rasim Aslan açıklama yaptı.
23.03.2017 07:47
‘Topuklu Efe’ Lüleburgaz’a geliyor!
23.03.2017 07:42
2 içki deposuna ‘vergi’ operasyonu!
Lüleburgaz’da polisin vergi kaçakçılığı iddiası üzerine gerçekleştirdiği operasyonda 3 şüpheli gözaltına alındı. Operasyonda el konulan 6 bin 279 litre içki Emniyet Müdürlüğü’ne getirildi.
23.03.2017 07:43
Paşa Dürüm hizmete girdi!
23.03.2017 07:45
CNC’yle fiziğe el attılar!
Lüleburgaz Atatürk Anadolu Lisesi’nde 2015 yılında öğrenci ve öğretmenler tarafından model uçak yapımı için üretilen CNC makinesi, bugün fizik deneylerinde kullanılacak malzemelerin yapımı için kullanılıyor.
23.03.2017 07:44
Takımın başında kalacak mı?
Lüleburgazspor Teknik Direktörü Mustafa Gönülalan, düzenlediği basın toplantısında kalan 5 maçı da kazanarak hedeflerini gerçekleştirmek istediklerini söyledi. Gönülalan, önümüzdeki sezon takımın başında kalıp kalmayacağı ile ilgili soruya; ‘Konu Lüleburgazspor olunca benim için paradan daha önemli şeyler var. Göreve geldiğimde de bu sezon sonuna kadar burada olacağım konusunda başkanımla konuştum’ dedi.
23.03.2017 07:34
Nineler ve dedeler sınıfa girdi!
23.03.2017 07:44
Hepsinin bir fidanı oldu!
23.03.2017 07:42
Fen Lisesi’nden bölge şampiyonu çıktı!
Lüleburgaz Ramazan Yaman Fen Lisesi öğrencisi Beyza Nur Baş, Yalova’da düzenlenen Karate Şampiyonası’nda bölge birincisi olarak Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı.
23.03.2017 07:38
E-Gazete
Yazarlar
Anket
Hava Durumu
Facebook
Twitter